Garantia produselor
Termenul de garantie este de 24 luni de la data cumpararii produsului, exceptie facand producatorii care ofera alt termen de garantie in conditiile acceptate de lege.
Consumatorii au dreptul de a alege să solicite service în baza drepturilor acordate de Garanția limitată de 12 luni Apple, respectiv 24 luni pentru celelalte brand-uri.
Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca aparatul este folosit corespunzator (in concordanta cu instructiunile de folosire) si este valabila numai insotita de factura de achizitie in original.
In cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara gratuit, la sediile mentionate in acest certificat.
Prezentul produs are in componenta subansamble electronice si mecanice delicate, care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in manualul de utilizare.
Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului:
· Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania;
· Aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii – functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura care cauzeaza fenomenul de condens intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea antenei sau a capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare;
· Sigiliul aplicat de catre vanzator a fost deteriorat, sters sau inlocuit;
· Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decat cea recomandata de producator, alt incarcator de retea decat cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare auto, hands-free);
· Interventii software sau reparatii executate de catre persoane neautorizate sau alte unitati decat cele specificate in prezentul certificat;
· Neconcordanta intre seria IMEI, cea inscrisa pe telefon si cea electronica din telefon;
· Prezentarea telefonului la service cu alta versiune de software decat cea cu care a fost livrat.
Pierderea certificatului de garantie determina iesirea din garantie a produsului.
Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare a produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie pe certificatul de garantie.
Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani. Service-ul asigura contra cost, reparatii in afara perioadei de garantie, sau daca produsul a iesit din garantie, pe toata durata medie de utilizare a produsului.
Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare.Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare. Cumparatorul a luat la cunstinta de integritatea suruburilor si sigiliilor produsului.
In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa se prezinte la sediul punctului de service specificat in prezentul certificat. In cazul in care in clientul nu domicilieaza in acelasi oras cu punctul de service mentionat pe certificat, clientul trebuie sa trimita produsul la service printr-un curier rapid, sa achite taxele necesare transportului si sa mentioneze defectiunile constatate.
Pentru telefoanele care necesita rescrierea softului, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelor stocate in memoria telefonului (poze, fisiere sunet si / sau imagini, numere de telefon din agenda).
Clientul este de acord cu anularea garantiei si in cazul cand defectul constatat nu a fost observat la preluarea telefonului.
Capacitatea bateriilor poate fi diminuata in mod gradual in cazul depozitarii la temperaturi prea joase sau prea inalte. O baterie reincarcabila poate fi incarcata si descarcata de peste o suta de ori. Totusi in cele din urma se va uza; acesta nu este un defect ci corespunde uzarii si deteriorarii normale. In momentul in care timpul convorbirilor sau timpul de stand-by sunt sensibil mai scurte, inseamna ca trebuie sa va inlocuiti bateria. Durata de functionare normala a bateriei este de 6 luni de la data primei incarcari complete, (se considera aceasta data, aceeasi cu cea a achizitionarii produsului)
Timpul de operare a telefonului depinde drastic de modul de folosire al aparatului astfel:
– 1 minut de convorbire, access GPRS, WI-FI, IRDA sau BLUETOOTH reduce timpul de standby cu 30-90 min;
– 1 minut lumina ( tastare, jocuri, organizer ) sau acces memorie externa – MMC, SD, etc reduce timpul de standby cu 60 min;
– 1 minut cautare retea reduce timpul de standby cu 5-10 min.
Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide :
Clientii din Bucuresti se vor adresa direct unitatii service indicata pe Certificatul de Garantie.
Clientii din afara Bucurestiului vor trimite aparatul defect catre unitatile service indicate pe Certificatul de Garantie.
Coletul cu produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite va contine obligatoriu formularul de garantie, certificatul de garantie in original si o copie dupa factura, precum si elementele de identificare intacte .
Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite decat corect amabalate.
Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor)