Politica de retur
Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, pe adresa rphonequality@gmail.com.
Vom aproba retururile și vom returna contravaloarea bunurilor comandate în interval de maxim 14 zile de la comandă, conform legislație în vigoare, iar procedura de returnare a fondurilor poate dura până la 30 zile lucrătoare de la data recepționării cererii de retur și a returului
In cazul persoanelor juridice (inclusiv PFA), acestea nu au calitate de consumator, prin urmare returul nu poate avea loc.
Returnarea produselor se acceptă de către Sc Rphone Quality Srl numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:
1. Termenul legal sa nu depaseasca 14 zile din momentul receptiei produsului de catre client
2. Produsele returnate nu trebuie sa fie deformate sau deterioarate;
Va rugam nu receptionati produsele care prezinta urme clare de lovituri sau orice alte pagube cauzate de o manipulare defectuoasa.
3. Toate costurile pentru transportul produselor returnate la Rphone Quality sunt suportate exclusiv de către client.
4. Orice modificare adusa produselor de ordin estetic sau tehnic poate duce la pierderea dreptului de retur al produselor.
De asemenea toate componentele care însoțesc produsul, respectiv încărcătorul, cablul USB, castile, adaptoarele si documentele (dupa caz) trebuie sa fie prezente în cutie exact cum au fost receptionate, ambalate.
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura, în termen de maxim 15 zile lucratoare.
În cazul în care cumpărătorul nu achită transportul în momentul returului, Rphone Quality îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.