Termeni si Conditiile

Termeni si Conditii

Prin utilizarea serviciilor Sc Rphone Quality Srl sunteti de acord cu urmatorii termeni si conditii:

1. Produsele afisate pe site:

* Imaginile si datele tehnice ale fiecarui produs postate pe site au un caracter strict orientativ, iar Sc Rphone Quality Srl nu raspunde pentru acestea. Este obligatia clientului de a se informa si din alte surse despre caracteristicile tehnice si estetice ale unui telefon înainte de a-l comanda.

* Toate produsele puse în vânzare de catre Sc Rphone Quality Srl sunt noi, originale, sigilate si beneficiaza de garantia oferita de producator.

2. Stocuri

* Stocurile produselor se actualizeaza zilnic pe site, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisate. Sc Rphone Quality Srl nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv.

3. Garantia:

* Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008)

* In momentul sosirii unui produs la service se va face o scurta verificare vizuala a produsului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme.

*Pentru produsele din categoria accesorii ( incarcator, cablu de date etc) garantia este de 60 de zile din momentul facturarii.

* Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus i se va propune cumparatorului o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului;

* UNITATEA DE SERVICE si VANZATORUL nu pot fi facuti raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor (de ex.: pierderea unor fisiere, date, neindeplinirea la timp a unor sarcini etc.)

* Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

* Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului. Nu se elibereaza duplicat dupa factura.

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice conform OUG 34/2014. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile de catre consumator se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat , intact, fara urme de folosinta (zgarieturi, socuri mecanice, etc) , in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur. 

Rambursarea sumelor se face dupa receptionarea si verificarea integritatii produsului. Nu sunt acceptate retururi expediate cu ramburs.

  • Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data primirii returului
  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

Creditarea sumei respective în contul tău se realizează de către banca emitentă a cardului VISA 4915 conform procedurilor sale interne, în 1-30 zile de la data acestei confirmări. De regulă, suma redevine disponibilă în cont în 3 zile lucrătoare de la momentul returnării. Acest interval depinde de sisteme și procese independente de platforma NETOPIA Payments și nu poate fi influențat de aceasta.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza. 

În cazul produselor comandate și platite anticipat, prin metodele de plata transfer bancar direct sau plata cu card de debit, dar nefinalizate din diverse motive, cum ar fi anularea comenzii sau lipsa stoc, suma urmeaza sa fie rambursata clientului cu același termen de pana la 15 zile calendaristice.

Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014  

(1) Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere

ARTICOLUL 14 – Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii 
 
(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. 
  • Politica de livrare

Livrarea produselor comandate de la noi se realizeaza prin curierat.

Pentru serviciul de curierat fara verificare se percepe o taxa de 25 RON, pentru curierat rapid cu verificare se percepe o taxa de 30 RON. Pentru livrareacu Impachetare CADOU🎁 (Livrare cu verificare gratuita) se percepe o taxa de 40 RON. Pentru Adaptor🔌, 20W, Fast Charger, Type-C – Livrare cu verificare GRATUITA! se percepe o taxa de 89 RON.

Odata ce au fost preluate, comenzile ajung la destinatar in 4 – 6 zile lucratoare de la data la care factura a fost emisă și stocurile au fost confirmate în depozit. Plasarea unei comenzi nu reprezintă rezervarea produsului deoarece unele produse pot suferi avarii datorită manipulării în depozit.

  • Modalitati de plata si moneda

Toate preturile afisate in cadrul Site-ului sunt in LEI si sunt finale. Preturile afisate nu includ cheltuielile de livrare.

 Online cu card bancar (Visa/Maestro/Mastercard). Plata integrala.
 
Daca ati ales metoda de plata ” Plateste cu cardul” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
 
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
 
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Ordin de plata (direct in contul rphonequality.ro)

  • Soluționarea online a litigiilor

Platforma de soluționare online a litigiilor  (SOL) pune la dispoziția consumatorilor și a comercianților o modalitate de a rezolva litigii legate de cumpărături efectuate pe internet atât din propria țară, cât și din străinătate . Mai exact, litigiile sunt înaintate unor organisme de soluționare alternativă a litigiilor (entități SAL) înregistrate pe platformă. Acestea sunt selectate de statele membre după anumite criterii de calitate și comunicate apoi Comisiei.

Principalele caracteristici ale platformei: 

  • Este ușor de utilizat  și poate fi accesată de pe toate tipurile de dispozitive. Consumatorii pot completa formularul de reclamație pe site, în trei etape simple.
  • Le oferă utilizatorilor posibilitatea de a parcurge online  întreaga procedură de soluționare.
  • Este multilingvă . În plus, include un serviciu de traducere care facilitează rezolvarea litigiilor între părți din țări diferite.